30 березня – 1 квітня 2012 року в Києві відбудеться перша в Україні Школа літературного менеджменту. Досвідченні менеджери, видавці, письменники і бізнес-тренери навчатимуть молодих колег проектному і культурному менеджменту, фандрайзингу, PR-технологіям, видавничій справі. Реєстрація учасників триває до 20 березня включно.
Навіщо брати участь у Школі? Для того, щоб:
- навчитися основам ефективного культурного менеджменту, промоції літературного продукту і культурних подій, успіху в ораторської майстерності, фандрайзингу, проектному менеджменту тощо;
- підвищити власну компетентність та конкурентоздатність на ринку ідей, продукції та послуг у сфері мистецтва.
Окрім лекцій і тренінгів, програмою школи передбачена творча робота учасників та зустріч з представниками близько 20 благодійних фондів, культурних центрів і посольств. Під час зустрічі учасники зможуть налагодити зв’язки, щоб надалі дієво співпрацювати.
Хто може стати учасником Школи?
Молоді особи віком 18-35 років з усіх регіонів України, які займаються літературним менеджментом або лише планують долучитися до менеджменту мистецтва. Перевага надаватиметься тим конкурсантам, які:
- активні учасники літературного та культурно-мистецького життя;
- вмотивовані вдосконалювати свої навички літературного менеджера;
- мають чітке бачення, як використовувати знання і досвід, здобутті на Школі.
Для того, щоб взяти участь у Школі, потрібно заповнити реєстраційну АНКЕТУ: http://bit.ly/wdk6r5. Відбір 25 учасників здійснюється на конкурсній основі. Дедлайн прийому анкет – 20 березня включно.
Участь у школі безкоштовна. Учасники сплачують лише організаційний внесок у розмірі 100 грн. Також учасники з інших міст самостійно забезпечують собі проживання і дорогу до Києва.
Хто наші лектори?
Ділитимуться знаннями професіонали з багаторічним досвідом у сфері культурного і проектного менеджменту, PR-технологіях, маркетингу, видавничій справі:
- Завен БАБЛОЯН - заступник директора «Oko Publishing House»,
літературний менеджер, перекладач
- Назарій БОЯРСЬКИЙ - віце-президент ВМГО «Дебатна Академія», бізнес-тренер
- Ірина ВІКИРЧАК - виконавчий директор Міжнародного поетичного фестивалю «MERIDIAN CZERNOWITZ»
- Володимир ДЕГТЯРЬОВ - директор «Newsfront PR Agency»
- Олесь ДОНІЙ - голова МО «Остання Барикада», народний депутат України
- Олександр КАБАНОВ - головний редактор журналу «ШО», поет,
директор міжнародного фестивалю «Київські Лаври»
- Віталій та Дмитро КАПРАНОВИ - директори видавництва “Зелений пес”, письменники, організатори книжкових ярмарок і акцій
- Олександра КОВАЛЬ, президент ГО «Форум видавців»
- Марія ПРИДЬМА - координатор Літературного клубу «МАРУСЯ»,
сертифікований тренер
- Сергій РУДЕНКО - шеф-редактор порталу «Буквоїд»,
журналіст, автор публіцистичних книг
Організатор: Літературний клуб “МАРУСЯ”
Співорганізатор: Інтерньюз-Україна
Партнери: MERIDIAN CZERNOWITZ, ГО “Форум видавців”, ВМГО “Дебатна Академія”
Інформаційна підтримка: StudNews, ПЛАТФОРМА, Буквоїд, Друг читача, АртВертеп, ЛітАкцент, Українська літературна газета, Літфест
Навіщо брати участь у Школі? Для того, щоб:
- навчитися основам ефективного культурного менеджменту, промоції літературного продукту і культурних подій, успіху в ораторської майстерності, фандрайзингу, проектному менеджменту тощо;
- підвищити власну компетентність та конкурентоздатність на ринку ідей, продукції та послуг у сфері мистецтва.
Окрім лекцій і тренінгів, програмою школи передбачена творча робота учасників та зустріч з представниками близько 20 благодійних фондів, культурних центрів і посольств. Під час зустрічі учасники зможуть налагодити зв’язки, щоб надалі дієво співпрацювати.
Хто може стати учасником Школи?
Молоді особи віком 18-35 років з усіх регіонів України, які займаються літературним менеджментом або лише планують долучитися до менеджменту мистецтва. Перевага надаватиметься тим конкурсантам, які:
- активні учасники літературного та культурно-мистецького життя;
- вмотивовані вдосконалювати свої навички літературного менеджера;
- мають чітке бачення, як використовувати знання і досвід, здобутті на Школі.
Для того, щоб взяти участь у Школі, потрібно заповнити реєстраційну АНКЕТУ: http://bit.ly/wdk6r5. Відбір 25 учасників здійснюється на конкурсній основі. Дедлайн прийому анкет – 20 березня включно.
Участь у школі безкоштовна. Учасники сплачують лише організаційний внесок у розмірі 100 грн. Також учасники з інших міст самостійно забезпечують собі проживання і дорогу до Києва.
Хто наші лектори?
Ділитимуться знаннями професіонали з багаторічним досвідом у сфері культурного і проектного менеджменту, PR-технологіях, маркетингу, видавничій справі:
- Завен БАБЛОЯН - заступник директора «Oko Publishing House»,
літературний менеджер, перекладач
- Назарій БОЯРСЬКИЙ - віце-президент ВМГО «Дебатна Академія», бізнес-тренер
- Ірина ВІКИРЧАК - виконавчий директор Міжнародного поетичного фестивалю «MERIDIAN CZERNOWITZ»
- Володимир ДЕГТЯРЬОВ - директор «Newsfront PR Agency»
- Олесь ДОНІЙ - голова МО «Остання Барикада», народний депутат України
- Олександр КАБАНОВ - головний редактор журналу «ШО», поет,
директор міжнародного фестивалю «Київські Лаври»
- Віталій та Дмитро КАПРАНОВИ - директори видавництва “Зелений пес”, письменники, організатори книжкових ярмарок і акцій
- Олександра КОВАЛЬ, президент ГО «Форум видавців»
- Марія ПРИДЬМА - координатор Літературного клубу «МАРУСЯ»,
сертифікований тренер
- Сергій РУДЕНКО - шеф-редактор порталу «Буквоїд»,
журналіст, автор публіцистичних книг
Організатор: Літературний клуб “МАРУСЯ”
Співорганізатор: Інтерньюз-Україна
Партнери: MERIDIAN CZERNOWITZ, ГО “Форум видавців”, ВМГО “Дебатна Академія”
Інформаційна підтримка: StudNews, ПЛАТФОРМА, Буквоїд, Друг читача, АртВертеп, ЛітАкцент, Українська літературна газета, Літфест
Детальніше на сайті: http://marusia.org.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар