пʼятниця, 28 жовтня 2011 р.

Лола Нурматова - учасниця конкурсу краси "МІС-ІФОН 2011"


Я – Лола Нурматова. У перекладі з арабської мови, моє імя означає «тюльпан». Мабуть, тому я дуже любою ці витончені квіти.Я народилася 12 листопада 1991 року в узбекському місті Термезі, що знаходиться на кордоні з Афганістаном. На своїй батьківщині я прожила недовго і скоро переїхала до України. В самому серці держави – у місті Києві – промайнуло моє активне дитинство, і по закінченні школи я вступила до найкращого в світі Національного Педагогічного Університету ім. М. П. Драгоманова. Я дуже люблю свою 44 групу культурологів, і не уявляю що буде, коли ми закінчимо навчання і вже не будемо цілісним коллективом. А це вже не за горами.Що стосується моїх хоббі, то найбільше я люблю танцювати, малювати і готувати різноманітні вкусняшки з желе. А ще, мабуть, колись допишу таки свій роман, і вся громада дізнається про підводну в’язницю міжпланетного масштабу, що знаходиться в Тихому океані.
 У вільний час я люблю дражнити свого кота, зустрічатися з друзями, відвідувати виставки і музеї – це цікаво і потрібно для майбутньої професії. Обожнюю прогулянки лісом, добре що він у мене, як-то кажуть, під боком. Я дуже мрійлива. У мене дві батьківщини, ще й до того, завдяки обраному фаху, я набула знань про різні країни та культурні традиції. В майбутньму я бачу себе в чарівній Італії, де буду знайомити людей з українським мистецтвом. Мене зацікавив цей конкурс, тому що всі учасниці зможуть подарувати нашим студентам і друзям справжне свято краси і радості, про що заклопотані мої коллеги, буває, забувають під гнітом буденних справ.

            Бажаю усім успіху, і нехай ця осінь запам’ятається нам назавжди!

Немає коментарів:

Дописати коментар