пʼятниця, 28 жовтня 2011 р.

Наталія Шевчук учасниця конкурсу "МІС ІФОН 2011"

Привіт усім, дозвольте відрекомендуватись.
Живу у Києві тепер і марно часу я не гаю,
Ходжу постійно в інститут, там на дизайнера навчаюсь.
Не байдужа до всього навколо, дорогоцінна кожна мить.
Маю фантазію чудову, життя мене цікавить і п’янить.
А взагалі, така як всі – звичайна.
Живу 18 років серед вас.
І хочу зауважити, шановні, я не дарма витрачаю час.
Багато років я танцюю, об’їздила вже Україну всю.
У вільний час співаю і малюю,
Бо взагалі мистецтво я люблю.
Друзі кажуть, що зі мною цікаво, бо знаю все й про всіх!
Кого кохає Слава, Кличко як переміг.
І що таке пін-понг, і формули, й засади,
І кому за що набили морду із досади.
Хочу побачити різні краї і там показати таланти свої.
Та найдавніша мрія моя, щоб сонячна квітла Вкраїна.
Щоб миром й достатком я йшла в майбуття.
Для цього у мене ще ціле життя!
Роблю я усе до пуття, проходить час мій весь без мук.
Крокую в ногу із життям. І звуть мене НАТАЛІЯ ШЕВЧУК!

Немає коментарів:

Дописати коментар