неділя, 26 грудня 2010 р.


Вітаю всіх із новорічними та різдвяними святами!
24 групі культурологів хочу сказати спасибі за 1,5 роки, що ми разом, - це був чудовий час, і я сподіваюся, що і надалі ми будемо однією сильною, згуртованою командою і хорошими друзями.
Жолудь,  хай кожна зима буде для тебе веселою і чарівною. Ти - майбутній дуб, а дуби легко витримують і холод, і зимову сесію) Будь сильною, впевненою у собі і щасливою.
Ромка і Ден, у предвір'я Нового року хочу нагадати, що аспірином/анальгіном і пляшками води на ранок треба запасатися заздалегідь)
А взагалі, хочу побажати усьому ІФОНу крутих новорічних свят, здоров'я, щастя і легкої та халявної екзаменоційної сесії!
!!!  ІФОН - НАЙКРАЩИЙ  !!!
Ольга Іванченко

3 коментарі:

  1. Ну і як завжди, я дуже-дуже вибачаюсь за помилки

    ВідповістиВидалити
  2. ти не повіриш, я навіть намагалася виправити їх)

    ВідповістиВидалити
  3. Тоді тобі величезне дякую))))
    Обіцяю у майбутньому році писати біль грамотно)

    ВідповістиВидалити