субота, 20 листопада 2010 р.

Есеї - Ольга Гончар "Чому я тут?"

Я задавала таке ж питання, коли поряд був ти в стані програшу перед розширеною свідомістю, коли влаштовувала чергову революцію, коли лаялась із відділом освіти, коли працювала журналістом, коли сиділа у відділку міліції, коли йшла додому дуже пізно, чи дуже рано, коли отримувала золоту медаль та диплом кухаря, коли багато говорила, причаровувала людей, коли загубилась серед карпатського лісу, реєструвалась вконтакті, пила чай з ким треба й не треба, закривалась у кімнаті, малювала на стінах, зустрічала самотні сонячні ранки на дахах, прокидалась сама й не сама…
Чому я тут? Навіщо мені це? Чому я це роблю?
І не було відповідей.
Наче живу своїм життям, а одночасно проживаю чиєсь інше.
Хто керує моєю свідомістю. Хто є свідомість моєї свідомості?
Адже і вона з чогось склалась, як і я…
Здається, у мене немає мізків…А що ж тоді працює, читає, думає, встає кожного ранку та починає новий день…
Хто моя свідомість? Де ти?
Вилазь! Я хочу подивитися тобі у вічі та сказати все, що я про тебе думаю!
Що ти зробила з моїм життям?
Все, що було важливим колись, стало «байдужим» тепер. Стерли з листка, пожмакали та викинули до смітника, як хочете, як вам подобається.
Це не піддається поясненню. Це не правильно. Але це є. А чи є я?

2 роки.
Прокинулась.
Зрозуміла, що ти мені більше не потрібен.
Зникла.
Ти повернув мене саме в той день, коли засумувала.
Відчув. Я відчула.
Коли почула то слово, про існування якого не знала 17 років, усі вони 17 зникли, і те, що було вадливим 17 років, стало історією, а не життям, коли почула, зрозуміла, що залишуся. Залишилася… Тут.У мене забрали одне життя та кинули в інше. Змінили одних людей на інших. Перші стали чужими, а другі не стали рідними. Кожного ранку встаю та розумію, що не хочу в минуле, теперішнє, тим більше майбутнє.
слово=комбінація звуків=значення=запах=керування
А ти знаєш, хто керує тобою? Поділись…


10 коментарів:

  1. У мене забрали одне життя та кинули в інше. Змінили одних людей на інших. Перші стали чужими, а другі не стали рідними. Кожного ранку встаю та розумію, що не хочу в минуле, теперішнє, тим більше майбутнє.

    надзвичайно гарно написано....зачепило за живе!

    ВідповістиВидалити
  2. "У мене забрали одне життя та кинули в інше. Змінили одних людей на інших. Перші стали чужими, а другі не стали рідними. Кожного ранку встаю та розумію, що не хочу в минуле, теперішнє, тим більше майбутнє."


    чудесная фраза.


    а вот текст - снова "не ахти".
    прочитал уже несколько постов, в каждом из них какой-то непонятный образ некого "ты", невиданного и неслыханного ныне, который, на сколько я понял, является частичкой воспоминаний.
    ещё мне не нравится наигранность, пафос и этот ужасный, ужасный максимализм.
    Ольга, это не "intermezzo" Коцюбинского, даже не подобие ЖЖшечки,а студенческая газета.
    Давай, бери себя в руки и пиши, пиши и снова пиши, ты можешь.

    P.S. я, анонимус-кун, к слову "гавно" непричастен.

    ВідповістиВидалити
  3. "ещё мне не нравится наигранность, пафос и этот ужасный, ужасный максимализм."
    дивно, але я намагалася бути на 100 відсотків щирою, але, можливо, моя щирість і заключається в "пафос и этот ужасный, ужасный максимализм.". та це вже інша розмова.

    пишу. можу. буду.

    на цьому тижні тут вже есе нічиїх не буде) ми трошки переборщили)

    ВідповістиВидалити
  4. "У мене забрали одне життя та кинули в інше. Змінили одних людей на інших. Перші стали чужими, а другі не стали рідними. Кожного ранку встаю та розумію, що не хочу в минуле, теперішнє, тим більше майбутнє".

    чудесно сказано.


    прочитал уже несколько постов автора.
    я не могу понять, что в каждом из них делает некий образ, зовущийся "ты"?! предполагаю, что это воспоминание о каком-то важном и дорогом человеке, но, по сути дела, этот факт вовсе ничего не меняет, зачем он?
    ещё один минус, который можно объективно отменить -
    "революции", которые приплетаются где не попадя.
    Текст насквозь пронизан юношеским максимализмом..
    Ольга, мне это напомнило "intermezzo" Коцюбинского. монолог с собой в стрессовом состоянии.

    так что пробуй, набивай руку и ищи себя в другом жанре публицистики. всё получится, ты можешь.

    p.s. я - анонимус-кун, к слову "гавно" непричастен.

    ВідповістиВидалити
  5. ай.
    я думал, что случайно удалил текст, вот я его и переписал. не публикуй следующий.

    ВідповістиВидалити
  6. та тут трощки туговато з кометами, вони всі мають пройти перевірку редактора і тільки після цього публікуються

    ВідповістиВидалити
  7. Мне очень понравилось)

    ВідповістиВидалити