субота, 20 листопада 2010 р.

Вірші Валіка Дзюбенка

я - не це тіло
у меня есть пустой кошелек,
у меня есть пыль и порох
у меня есть любви мешок,
и вагон ненавидящих полный.
у меня были силы и бремя,
а теперь есть вода и кровать,
я хотел улететь на время,
а теперь ухожу навсегда.
я прощаю тебя, о юность!
я люблю тебя, дерзость моя.
у меня на спине сутулой,
появляется седина.

***
цілуй ворогів
ставай на коліна
волосся відріж
ніхто тепер
не зможе тебе вбити
відвертість міцно
навколо
заховай у собі
це був постріл
і зоря летить
схопившись 
за груди
свої
твоєї дівчини
вже немає
у живих



***
давай якомога швидше покінчимо з цим,
зі світанками в далеких
незвіданих горах,
давай порахуємо всі ті стежки,
по яких ми ходили разом
з тобою.
час від часу нестримно благай
зупинитись,
кожний ранок знаходь 
у холодній росі, 
і саджай під снігами загублені квіти,
і кричи що є сили,
ховайся у вогні.

***
вона схилилась наді мною,
коли я спав,
в останню літню ніч,
і залишила слід -
свій поцілунок
впхнувши мені в рота.
Осінь.

***
цілуй ворогів
ставай на коліна
волосся відріж
ніхто тепер
не зможе тебе вбити
відвертість міцно
навколо
заховай у собі
це був постріл
і зоря летить
схопившись
за груди
свої
твоєї дівчини
вже немає
у живих

***
я осквернил,
потревожил свой дух.
это как танец
на могиле отца,
как закланый агнец
и кровь на сапогах.
это как отречение,
символ веры поверженный,
грязная мысль.

Немає коментарів:

Дописати коментар