вівторок, 23 листопада 2010 р.

"Весна - "Марадонна наркоман" і зими в нього не буде!!!" Антон Корнілов


Антоніо
Про осінь, глобальне потепління, Марадону...
На перший погляд, начебто, всі ці речі не можна нічим поєднати... проте я знайшов такий зв'язок, який чомусь дуже схвилював мене. Отож розпочнемо...Осінь - пора коли все роздягається і йде до ліжка... це пора коли у людей трапляються часті випадки депресій, нервових зривів, суїцидів...
а хто помічає щось позитивне??? - точно не я.
Для мене як і для більшості людей цей час є надзвичайно непозитивним. Цей час я найбільш за все ненавиджу.... Саме восени ти найбільш вразливий до зовнішніх, емоційних, та інших чинників. Осінь постійно б'є тебе нижче поясу, постійно принужує... вона показує наскільки ти беззахисний. Як на мене, осінь "найсильніша" з-поміж усіх пір року.
Восени я не знаю хто я!!! не знаю чого хочу!!! не знаю що з собою робити!!!
і така ситуація кожного року... Чому людина має страждати саме восени? так звичайно є випадки коли ми страждємо і в інший час, але то не систематично!!! Смерть, розлука з коханою людиною - не є наперед визначною ДЛЯ НАС!!! І так весь час?
Ні! бо як нас намагаються переконати, зараз йде процес глобального потепління. Процес всім знайомий, але є в ньому дещо таке що на перший погляд не помічаєш!!!
ГЛОБАЛЬНЕ ПОТЕПЛІННЯ НЕСЕ ЗА СОБОЮ СТИРННЯ ПЕРЕХІДНИХ ПІР РОКУ, ТАКИХ ЯК ВЕСНА 
ТА ОСІНЬ!!!!

ми і самі можемо переконатися, що "літо" було і у листопаді... аномально? - звикайте... скоро це буде систематично! а що я в цьому знайшов... Хорошого мало, адже природі буде непереливки від нашого "прогрессу", а для мене є один пунктик що вселяє надію. Якщо стирається межа між дітом і зимою і не буде осені, то можливолюдям стане легше? не буде похмурої, дощової,сірої буденності яка огортає нас зараз. Люди - найбільш вільні, та ще більш залежні істоти.  Ми залеживо і від погоди, так якщо її не буде, чи стане нам краще?
варіант 1. так! люди швидко звикнуть до нових погодніх умов.... а природа?
варіант 2. ні! різкі зміни в погоді і в оточуючому середовищі ще більш нас вбиватимуть
варіант 3. людство загине... так і не пристосувавшись до створених же нею самою умов існування
я не проти осені як пори року, але проти як стану моєї душі...
при чому ж тут Марадонна?
все просто...
Весна - дитинство, початок його кар'єри
літо - його злет
весна - "Марадонна наркоман"
зими в нього не буде!!!
але Ця людина змогла "вийти" з "осені" і зайняти місце десь у кінці липня, початку серпня!
я дійсно обожнюю цю людину!!!
його роблять Богом! але він лише людина, людина, з душею Бога!!!
Не давайте осені, забрати вашу душу та ясний розум.

1 коментар: