вівторок, 23 листопада 2010 р.

"Вони знають, як один одного звати, але не називають по імені" О.Гончар

Я – це вона. Він – це ти.
Вона схильна до революцій і алкоголю.
Він – до книжок та розуму.
Їм було б добре разом, але вони про це ще не знають.
Єдине, що можуть дозволити собі – короткі погляди на перетинках коридорів.
Вони знають, як один одного звати, але не називають по імені.
На тяк на любов на різних краях ієрархії.
Він вже не може спуститися вниз, а вона ще не може піднятися на гору.
Я це –вона, він – це ти,
Я і ти не є вони.
І навіть, як не прикро, МИ.
Тому, я все ще буду грати роль у своєму фільмі «Кохання не з тобою», а ти…а я не знаю, що ти робиш зараз…

12 коментарів:

  1. ну ведь говно же, говно

    ВідповістиВидалити
  2. будьмо коректними, тект -це текст, а гівно -це гівно.

    ВідповістиВидалити
  3. ну якщо вам так важливо це знати, то доведіть самі. воно варте цього для вас (якщо так багато замислюєтесь над цим)))

    ВідповістиВидалити
  4. докажи відноситься до того, хто каже, що текст ГІВНО) хай докаже, що це гівно, а не текст)

    ВідповістиВидалити
  5. та ну його взагалі, мусолити таке, знайшли яким чином філософські істини знаходити.

    ВідповістиВидалити
  6. буду честен,но текст действительно слабый.
    слишком утрированно, слишком сжато и наивно.

    ВідповістиВидалити